21.12.2020.
Na temelju članka 47. Statuta Općine Hum na
Sutli („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“ br. 11/13) i članka 4.
Odluke o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz
proračuna općine Hum na Sutli („(„Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije“
br. 36/15) Stručno povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja
o
određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna općine
Hum na Sutli
o b j a v l
j u j e
JAVNI
NATJEČAJ
za
obavljanje poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Općine Hum
na Sutli
I. PREDMET JAVNOG NATJEČAJA
Predmet Javnog natječaja je
povjeravanje poslova prijevoza pokojnika ugovorom na rok od četiri (4) godine
na području Općine Hum na Sutli i to za:
1. poslove
preuzimanja i prijevoz umrle osobe ili posmrtnih ostataka od mjesta smrti do
nadležne patologije ili sudske medicine, za koje nije moguće utvrditi uzrok
smrti bez obdukcije;
2. pogrebničke
usluge za osobe umrle bez nasljednika i osobe umrle bez imovine iz koje se mogu
namiriti troškovi pogrebničkih usluga.
Predmet javnog natječaja su svi
poslovi i usluge iz točke 1. i 2. koji se pojave u četverogodišnjem razdoblju
za koje će biti zaključen ugovor o povjeravanju poslova, odnosno usluga, koje
moraju biti izvršene odmah po pozivu mrtvozornika o potrebi poslova, odnosno
usluga.
II. UVJETI ZA SUDJELOVANJE I POSTUPAK JAVNOG NATJEČAJA
Ponuditelji su obvezni navesti za
poslove navedene pod točkom I.1. cijenu prijevoza/km, a za usluge iz točke I.2.
kvalitetu opreme i cijenu prijevoza/km. Uz ponudu ponuditelji su dužni
priložiti sljedeće isprave: - dokaz o registraciji za obavljanje pogrebničke
djelatnosti (obrtnica ili izvod iz registra trgovačkog suda) - potvrde o
plaćenim porezima i doprinosima za posljednji mjesec prije objave natječaja
(Porezna uprava, HZMO,HZZO) - ovjerenu izjavu da direktor tvrtke nije kažnjavan
za kaznena djela iz oblasti gospodarstva - potvrdu da se protiv direktora ne
vodi istražni, odnosno kazneni postupak - presliku rješenja o ispunjavanju
uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti. Odabir najpovoljnijeg ponuditelja
provest će se prema sljedećim mjerilima: sposobnosti ponuditelja za obavljanje
poslova (raspoloživa oprema, poslovni prostor, broj i struktura djelatnika),
ponuđena cijena pogrebničkih poslova i usluga te uvjeti i rokovi plaćanja za
izvršene poslove, odnosno usluge.
Ponude se podnose u preporučeno na
Općine Hum na Sutli, Hum na Sutli 175, 49231 Hum
na Sutli, neposredno ili putem pošte
preporučeno, s naznakom „NE OTVARAJ- ZA NATJEČAJ PRIJEVOZ POKOJNIKA“, roku od
15 dana od dana objave natječaja.
Otvaranje ponuda održat će se 08. siječnja 2021. godine u 14,00
sati u vijećnici Općine Hum na Sutli.
Ponude koje ne sadržavaju isprave
navedene u odluci o objavi javnog natječaja, smatrat će se nepravovaljanim i
odbaciti kao nepravovaljane. Na osnovi pristiglih ponuda
stručno povjerenstvo za provedbu javnog natječaja donijeti će za prijedlog za
odabir najpovoljnije ponude za poslove iz točke I. ovog natječaja te ga uputiti
općinskom vijeću Općine Hum na Sutli radi donošenja odluke o izboru osobe kojoj
će se povjeriti obavljanje poslova prijevoza pokojnika na temelju ugovora.
Odluka o izboru osobe kojoj će se povjeriti obavljanje poslova prijevoza
pokojnika na temelju ugovora, upravni je akt i protiv te odluke ne može se
podnijeti žalba, ali se može pokrenuti upravni spor.
III.
ZAKLJUČENJE UGOVORA
Općinski načelnik Općine Hum na Sutli zaključit će ugovor o
obavljanju poslova prijevoza pokojnika s odabranim najpovoljnijim ponuditeljem
u roku 15 dana od donošenja Odluke općinskog vijeća.
STRUČNO POVJERENSTVO
Anica
Kovačić, predsjednica
ponudbeni-list.docx
troskovnik.docx